Kultura smaku

Kultura smaku

Spożywka / life style

Kultura Smaku to nowy, polski koncept sieci delikatesów, który ma wypełnić lukę na krajowym rynku handlu detalicznego. Pierwszy sklep został uruchomiony w listopadzie 2019 w Gdyni Orłowie. Po pół roku działalności miesięczne przychody przekroczyły 600 tys. zł (powyżej zakładanych prognoz). Od lipca 2020 klienci mogą także korzystać ze sklepu internetowego Kultury Smaku.

 

Podstawą tego konceptu są wyselekcjonowane produkty najlepszej jakości dostępne w przyjaznej kameralnej przestrzeni – także w niedziele! Duża część

z nich to produkty swojskie, bio i ekologiczne kupowane bezpośrednio od lokalnych wytwórców, których rozwój chcemy wspierać promując ideę locavore

(tj. kupowania produktów lokalnych). Działamy także zgodnie z koncepcją zero waste.


Zakupy w Kulturze Smaku mają być szybkie, pewne i przyjemne. Sprzedawcy są przygotowani do tego, żeby przedstawić walory poszczególnych produktów

oraz skompletować zakupy podczas gdy klient zatrzyma się na kawę i ciasto lub skosztuje wytwarzanych na miejscu gotowych dań.


Wyroby własne Kultury Smaku można kupić na wynos – do domu lub biura, zaś Thelikatesy zapewniają także catering dla imprez domowych lub firmowych. Obecnie rozwijana jest koncepcja sieci franczyzowej i planowane są kolejne lokalizacje w największych miastach w Polsce.


W niedalekiej przyszłości zainteresowani inwestorzy i klienci będą mogli stać się współwłaścicielami tego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat zapisz się na listę oczekujących lub na newsletter Wspólnego Interesu.

Udostępnij